تیم امنیت سایبری حامیان ولایت

اللهم إیّاک نعبد و إیّاک نستعین

تیم امنیت سایبری حامیان ولایت

اللهم إیّاک نعبد و إیّاک نستعین

تیم  امنیت سایبری حامیان ولایت

تیم امنیت سایبری حامیان ولایت در سال 1392 فعالیت خود را در زمینه های هک و امنیت آغاز کرد و به زودی به کمک کاربران فعال و مدیران لایق یکی از بزرگ ترین انجمن های هک و امنیت ایران خواهد شد . تیم امنیت سایبری ولایت فقط جهت اشنایی و بالا بردن سطح اطلاعات هم وطنان عزیزمان در زمینه ی هک و امنیت و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. گروه ما از همین جا اعلام می دارد که هدف ما ارتقای امنیت سایت های ایرانی است وبه هیچ عنوان به سایت های ایرانی حمله نخواهیم کرد و هرگونه حمله ای بنام تیم ما، مورد تایید گروه ما نیست.

پیوندهای روزانه

سخنی با خوانندگان
فقدان معنویت و بی بند و باری اخلاقی در عرصه ی های مختلف جلوه هایی زشت و مخرب را به نمایش می گذارد و ما ظهور این پدیده را بین برخی از هکر ها و برنامه نویسان کامپیوتری در قالب ایجاد ویروس و بد افزار های کامپیوتری جهت ایجاد اختلال و تخریب و دزدی در در سیستم عامل ها به صورت معضلی جدی شاهد هستیم و لذا ضرورت ایجاد امنیت و طراحی دیوار های دفاعی در قالب آنتی ویروس و فایروال ها شرکت های امنیتی را به تکاپو و پیشرفت واداشت و پر واضع است که مقابله و واکنش متناسب در مقابل سرقت و تجاوز به حریم خصوصی دیگران کاری پر اهمیت و ارزشمند تلقی می گردد و در این راستا مسائل مختلفی مطرح و مد نظر قرار گرفت ، یکی از موارد قابل توجه قابلیت ها و محدوده ی تاثیر گذاری بد افزار بر روی سیستم عامل زیرا فایروال ها و آنتی ویروس ها می توانند از ورود ویروس به سیستم جلوگیری نمایند و یا در صورت وجود ویروس آن را حذف نمایند ولی آثار تخریبی ایجاد شده را به طور کامل نمی توانند از بین ببرند .یکی از عملیات منفی بد افزار ها و مخصوصا جاسوس افزار ها باز کردن یک پورت جهت نفوذ به سیستم عامل و یا تبادل اطلاعات می باشد که ضد ویروس به صورت اتوماتیک نمی تواند آن را مسدود نماید .

در این نوشتار مقدماتی شما با نحوه ی شناسایی پورت و شوه ه مسدود کردن آنها آشنا می شوید . این حقیر می خواهم در ایجاد امنیت و جلوگیری از بی بند و باری در این عرصه و مقابله با بی اخلاقی و سرقت و حفاظت از حریم شخصی افراد سخم کوچکی داشته باشم وامیدوارم با این مقاله در آشنا کردن خوانندگانی با مقولات فوق الذکر آنایی ندارند قدمی برداشته باشم و لذا از اساتیر محترمی که این نوشته را میخوانند به لحاظ کمی بضاعت علمی و مقدماتی بودن آن پوزش می خواهم و خود را همواره محتاج راهنمایی آنها می دانم .


مفاهیم آموزش داده شده


تعریف پورت
متداولترین پورت ها
پویش پورت ها و خطر باز بودن پورت بر روی سیستم شما


پیدا کردن پورت های باز بر روی سیستم عامل


فرمان Netstat
با استفاده از نرم افزار X-netstat
نرم افزار Cureport
برنامه Port Manager
با استفاده از Scanner ها
o Online port Scanner
ابزار Local Port Scanner
o FreePortScanner


بستن پورت ها بر روی ویندوز


با استفاده از بستن سرویس ها
با استفاده از کنسول Services.msc
با استفاده از System Configuration Utility
Net Command
فرمان SC
متوقف کردن سرویس ها در رجیستری جهت مسدود شدن پورت آنها
استفاده از ابزار Turbo Service Manager
با استفاده از ابزار Service Studio
کار با پورت ها با استفاده از فایروال ویندوز
با استفاده از برنامه Windows Firewal
بستن پورت ها با استفاده از فرمان Netsh


مسدود کردن پورت ها از طریق فایروال های معروف


بستن ژورت با استفاده از Nod32 Smart Security
بستن پورت با استفاده از فایروال Comodo
بستن پورت با Kaspersky internet security
بستن پورت با استفاده از Norton internet Security
بستن پورت از طریق کد های VBS

دانلود کنید

  • مدیرکل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی